popblog

Pletykák, kritikák a tűz közeléből.

Friss topikok

  • XXBrigiXX: @Zvertyel Martin: szerintem a cikk írója is nagy narkós vagy józan es az fajt neki :D (2018.04.14. 01:58) Az égő Britney fellépés, és ami mögötte van.
  • aszalos: tjfjdtkddgdhhhhcghchgghghggggggjrtkjhukeruiwbwruoprtioeworohothothoouutrrtu errhheruhgiligrtrt uie... (2008.08.03. 09:51) Pink Floyd – Reloaded
  • theea: Hahó! Nagyon jó ilyen pozitív, dícsérő kritikákat olvasni erről a nagyszerű énekesnőről, felvidíto... (2008.01.17. 20:23) KT Tunstall - a jelenség
  • fikker: Én épp ma töltettem le a lemezt, nagyon bejön, köszi az ajánlót. Szal megveszem valakinek karira a... (2007.11.11. 20:17) Christmas With The Rat Pack
  • zsoltu (törölt): szoke.estiskola.hu/2007/09/02/bon-bon-cukipofa/ ha a jutubnál jobb minőséget akarsz. :) (2007.11.01. 19:36) Egy kis Bon-bon a Szőkével

Linkblog

HTML

Egy kis Bon-bon a Szőkével

2007.10.29. 15:12 | -Lara- | 2 komment

Kapcsolgattam a múltkor a TV-t és az egyik csatornán Szőke András fizimiskája miatt lecövekeltem. Azt hittem valami kis humor bon-bon lesz, de végül csak Bon-bon lett. Egyébként nem vagyok nagy Bon-bon rajongó, de a Cukipofa rögtön a bevette magát a kisagyam hátsó traktusában, azóta is dúdolom.
 
A videó kimondottan jópofa, és vicces, amihez a Szőke kapitányként elhíresült színész-rendező nagyban hozzátesz grimaszaival. Aki még nem látta volna a klipet, annak elmondom, hogy egy különleges extrával is szolgál a videó: láthatjuk Szolnoki Péter szemét! Ha másért nem, akkor ezért máris érdemes megnézni: https://youtube.com/watch?v=sk2TFuj6h5k
 
A Cukipofa remek hangulatán felbuzdulva meghallgattam a Bon-bon új albumát, amelyen nem ez az egyetlen slágergyanús szám. Az All In cím nem azt tükrözi, hogy a fiúk kockáztattak volna az új koronggal, inkább maradtak a jól bevált receptnél. Ahogy azt már megszokhattuk, a duó megörvendeztet minket popos, lírai vagy esetleg latinos dalokkal is.
 
A Cukipofa után még biztos kikerül jó pár rádiósláger a korongról, én a pörgős Rögtön Végem- re, vagy a bájos Varázsjel-re tippelnék, de hasonlóan érdemesnek tartom a Nem Haragszom Rád-ot és a címadó All In-t is.
Summa-summarum, attól, hogy a Bon-bon nem cukipofa és régről tudjuk, nem is James Bond, az új album remek.

A bejegyzés trackback címe:

https://popblog.blog.hu/api/trackback/id/tr42211947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prima 2007.10.30. 08:58:10

Mégjobb lenne ha a Szőke meg is szólalna:)
Amúgy a cd borító nagyon dögös.
süti beállítások módosítása