popblog

Pletykák, kritikák a tűz közeléből.

Friss topikok

  • XXBrigiXX: @Zvertyel Martin: szerintem a cikk írója is nagy narkós vagy józan es az fajt neki :D (2018.04.14. 01:58) Az égő Britney fellépés, és ami mögötte van.
  • aszalos: tjfjdtkddgdhhhhcghchgghghggggggjrtkjhukeruiwbwruoprtioeworohothothoouutrrtu errhheruhgiligrtrt uie... (2008.08.03. 09:51) Pink Floyd – Reloaded
  • theea: Hahó! Nagyon jó ilyen pozitív, dícsérő kritikákat olvasni erről a nagyszerű énekesnőről, felvidíto... (2008.01.17. 20:23) KT Tunstall - a jelenség
  • fikker: Én épp ma töltettem le a lemezt, nagyon bejön, köszi az ajánlót. Szal megveszem valakinek karira a... (2007.11.11. 20:17) Christmas With The Rat Pack
  • zsoltu (törölt): szoke.estiskola.hu/2007/09/02/bon-bon-cukipofa/ ha a jutubnál jobb minőséget akarsz. :) (2007.11.01. 19:36) Egy kis Bon-bon a Szőkével

Linkblog

HTML

Az új Koяn album - #?:+/)§&?.

2007.08.09. 12:58 | -Lara- | Szólj hozzá!

Mivel a banda énekese azt mondta, hagyják, hogy mindenki úgy nevezze el az albumot ahogy akarja, én ezt választottam. Gondolhatták volna, hogy mindenki untitled-nek fogja hívni. De egyébként nagyon eredetinek tartom, hogy nem címkézik fel a lemezt. Olyan rejtélyes…
 
Mikor megveszed és hazaviszed még előítéleted sem lehet, nincs címe, ami alapján lenne benned egy várakozás. Szerintem nagyon izgalmassá teszi az albumot az emberiség mindkét részének, a Korn fanoknak és mindenki másnak. Biztos vagyok benne, hogy egyes rajongói csoportok tényleg adtak neki nevet, és nem úgy beszélnek róla, ahogy Harry Potter Voldemortról.
 
Hát rám abszolút hatott ez a „nem szorítjuk korlátok közé az új lemezt” reklámfogás, és az első hallgatást teljesen tiszta lappal kezdtem. Nem hallgattam bele előzőleg a lemezbe akkor sem, amikor a myspace-en egy héttel a megjelenés előtt már fent volt.
 
Szóval tabula rasa és jött az intro. Szerintem igazán ráhangoló, megteremti azt az alapot, amire utána keményen ráépül a lemez. A dalok egyre fokozzák a hangulatot, és az egészből egy elég súlyos egész lesz a végén. Vannak benne nagyon kemény zúzások és néhány nem túl karakteres nóta is. Nem bölcs szokás, hiszen közben jól lakhatunk, de a legjobb falatot mindig a végére tartogatjuk, és a Korn is így tesz. A sort záró I Will Protect You, nagyon egyedi hangzással bír, és ez meghozhatja a sikert, ha önállóan is helyt kell állnia.
Ki kell emelnem a már kislemezen megjelent Evolution-t. Nagy divat manapság a zenei világ minden rétegében, hogy görbe tükröt állít a társadalom elé, és annak sötét jövőképét jeleníti meg a videókon. Persze a dance kicsit kivétel, mert nem az egyre szexibb csajok egyre leszbibb táncai jelenítik meg a negatív jövőt, legalábbis gondolom én. Szóval sokan ragadtak már olyan témát, hogy globális felmelegedés, atomháború, stb. Itt a fokozatos elbutulás a téma.
 
 
 
A videó elején kapunk egy rakás információt a tényről, hogy az emberiség hülyül és ennek okairól. Én nem szeretek túl korán szembenézni rám nem vonatkozó problémákkal, így nekem a legjobban a majmos összehasonlító képek tetszenek. Mr. Bush kap egy újabb fricskát, és aztán kicsit leül a történet. De ez nem baj, mert lehet a zenére a figyelni, ami szerintem remek!
Pörögnek a kockák, feltűnik egy bögyös szőke, aztán már csak azt vesszük észre, hogy a banda egy majom agyában nyomta a numetalt. Nyilván ott, hiszen az már lassan nagyobb, mint egy átlag amerikaié, de még azért üresebb.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://popblog.blog.hu/api/trackback/id/tr62135975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása